Nyhedsarkiv

19. maj - 2017 kl. 10:18
Efficax og VIF på samme hold
Med knap 1.000 medlemmer er Vanløse Idræts Forening ikke blot leveringsdygtige i fodbold, men også i ømme ben og det der er endnu værre. For at optimere klubbens sundhedssektor har klubben netop indgået en aftale med Efficax Behandling, som tilbyder både fysioterapi, massage og akupunktur i Vanløse.
02. maj - 2017 kl. 10:57
Danske Bank fortsætter samarbejdet med VIF
Danske Bank i Vanløse fortsætter samarbejdet med Vanløse IF også efter at banken har fået ny filialdirektør. Den hidtidige filialdirektør Dennis Vangsgaard skiftede til Danske Banks Vesterbro-afdeling den 01. marts 2017 og dermed blev ansvaret for Vanløse afdelingen overdraget til den nye filialdirektør Christian Snegaard Müller Andersen.
05. april - 2017 kl. 18:51
Indtryk fra årets Generalforsamling
Den 22. marts afviklede Vanløse IF årets Generalforsamling, og hovedlinjerne efter en hyggelig aften i godt selskab, var en klub i god økonomisk form og med spændende tiltag ude i horisonten.
26. marts - 2017 kl. 18:08
Donation fra Poul Erik Bech Fonden
Børneafdelingen har netop modtaget en donation på 15.000 kroner fra Poul Erik Bech Fonden.
20. marts - 2017 kl. 08:31
Så er ventetiden forbi
Efter en lang og god vinteropstart er det endelig blevet tid til sæsonpremiere i Danmarksserien. Lørdag den 25. marts kl. 13 løber 1. holdet således på banen i Vanløse Idrætspark for at møde Kalundborg.
15. marts - 2017 kl. 15:47
DM-sølv i Futsal
Det hører til sjældenhederne at Vanløse IF tager til Ringkøbing-Skjern Kulturcenter og returnerer med søvmedaljer om halsen, men det talentfulde U15 mandskab har lige gjort det.
30. januar - 2017 kl. 14:33
Fodbold camp i sommerferien
I uge 26 og 27 i sommerferien afholder Vanløse IF fodbold-camp. Campen vil have fokus på den enkelte spillers udvikling, og målet er, at alle spillere kommer dagligt hjem med en fornemmelse af, at de er blevet bedre fodboldspillere. Denne gang henvender campen sig til årgang 2010-2002, både for drenge og piger.
07. januar - 2017 kl. 17:49
Nytårskur i Vanløse IF
Den 7. januar afviklede Vanløse Idræts Forening en velbesøgt nytårskur, hvor både ben og ganer kom i arbejde. Natten havde forvandlet Vanløse Idrætspark til en hvidklædt og glat størrelse, men det forhindrede ikke 20-30 morgenfriske VIF´ere i at komme tidligt ud af fjerene, snøre støvlerne og indlede nytårskuren med en god omgang småbold.
04. januar - 2017 kl. 13:50
Godt nytår fra Mandagsdrengene
Ved årets julefrokost i Viffen blev Henrik LB Andersen klubmester 2016 med en kæmpescore.
17. december - 2016 kl. 13:26
Glædelig jul og godt nytår
Vanløse Idræts Forening ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår. Vi takker alle som har taget en tørn både på og udenfor fodboldbanerne. Vi er alle afhængige af hinanden, så en stor tak til både spillere, trænere, tilskuere, forældre, sponsorer, holdledere og frivillige i alle fantastiske afskygninger. Uden jeres indsats klarer vi den aldrig - heller ikke i 2017.
Nyere
Side 1 af 9