Nyhedsarkiv

21. juni - 2017 kl. 08:06
Foråret har været rigtig positiv
Redaktionen har mødt 1. holdets cheftræner, Jesper Holdt, til en snak om den seneste og den kommende sæson i Danmarksserien, men også om livet i VIF og rollen som cheftræner.
15. juni - 2017 kl. 14:56
Holdt og Bjur forlænger
1. holdets trænerduo, Jesper Holdt og Jan Bjur, har forlænget deres kontrakter med Vanløse IF, hvilket indebærer, at de fortsat vil fungere som henholdsvis cheftræner og assistent frem til udgangen af 2018.
10. juni - 2017 kl. 13:52
VIF på den 2. ende
10. juni var der byfest i Vanløse, og VIF bidrog med et populært fodboldindslag på en meget velbesøgt Jernbane Allé.
10. juni - 2017 kl. 10:59
Flotte indrangeringer i ungdomsrækkerne
Vanløse har efterhånden fast tradition for at spille på højt niveau i ungdomsrækkerne, og efterårets indrangeringer fra U13-U19 ændrer ikke på det billede.
01. juni - 2017 kl. 09:39
10 år siden i denne måned
Vanløse IF kan se tilbage på både sucesser og fiaskoer i sin snart 100-årige historie. Blandt sucesserne tæller ubetinget oprykningen til 2. division i 2007, hvor en gruppe unge spillere vandt Danmarksserien og dermed igen gjorde Vanløse IF til divisionsklub.
29. maj - 2017 kl. 14:06
VIF mod landshold - igen
Vanløse får fint besøg onsdag den 21. juni kl. 19.00, hvor det grønlandske landshold fejrer deres nationaldag i Vanløse Idrætspark. Der bliver spillet en kamp mod et udvalgt vanløsemandskab, og det er Grønland som har revanche til gode efter deres 2-1 nederlag i en lignende testkamp sidste år.
19. maj - 2017 kl. 10:18
Efficax og VIF på samme hold
Med knap 1.000 medlemmer er Vanløse Idræts Forening ikke blot leveringsdygtige i fodbold, men også i ømme ben og det der er endnu værre. For at optimere klubbens sundhedssektor har klubben netop indgået en aftale med Efficax Behandling, som tilbyder både fysioterapi, massage og akupunktur i Vanløse.
02. maj - 2017 kl. 10:57
Danske Bank fortsætter samarbejdet med VIF
Danske Bank i Vanløse fortsætter samarbejdet med Vanløse IF også efter at banken har fået ny filialdirektør. Den hidtidige filialdirektør Dennis Vangsgaard skiftede til Danske Banks Vesterbro-afdeling den 01. marts 2017 og dermed blev ansvaret for Vanløse afdelingen overdraget til den nye filialdirektør Christian Snegaard Müller Andersen.
05. april - 2017 kl. 18:51
Indtryk fra årets Generalforsamling
Den 22. marts afviklede Vanløse IF årets Generalforsamling, og hovedlinjerne efter en hyggelig aften i godt selskab, var en klub i god økonomisk form og med spændende tiltag ude i horisonten.
26. marts - 2017 kl. 18:08
Donation fra Poul Erik Bech Fonden
Børneafdelingen har netop modtaget en donation på 15.000 kroner fra Poul Erik Bech Fonden.
Nyere
Side 1 af 9