Nyhedsarkiv

19. september - 2017 kl. 10:29
RealMæglerne Cup 17
Vanløse IF afholdt igen det efterhånden traditionsrige bydelsstævne, i år med støtte fra RealMæglerne Olesen & Christensen. Og lad det være sagt med det samme: RealMægler Cuppen blev igen i år en stor succes.
11. september - 2017 kl. 13:34
Budgetaftale 18
Københavns Kommune har offentliggjort budgetaftalen for 2018 - en aftale som også får betydning for Vanløse IF.
06. september - 2017 kl. 18:10
Klubmesterskabet i Vanløse IF
I slutningen af august blev der afholdt klubmesterskaber i Vanløse IF. 4-500 benovede børnespillere satte deres fødder på stadion - måske for allerførste gang - og benovelsen blev ikke mindre, da 1. seniors målmand, Lasse Krogh, stillede op til skud fra 11-meter pletten. Da det hele var slut kunne vi kåre både spillere, forældre og frivillige som klubmestre.
21. august - 2017 kl. 15:54
Oldboys er blevet til M+32
Du har måske undret dig over nogle nye holdbetegnelser for efterårssæsonen. Vanløse Idræts Forening er således blevet beriget med M+32 og M+40, og bag de robotagtige betegnelser gemmer sig en DBU-beslutning om at ændrepå det, som hele fodboldfolket har lært at kende som Oldboys og Veteraner. Dvs. spillere over henholdsvis 32 år og 40 år.
16. august - 2017 kl. 13:58
Fodbold Camp i efterårsferien
I uge 42 afholder Vanløse IF fodbold camp for drenge og piger, som er født mellem 2002 og 2010. Der er samlet en kompetent gruppe trænere, som vil sætte fokus på den enkelte spillers udvikling. Campen indeholder også målmandstræning, hvor vi har tilknyttet Daniel Jespersen, som er tidligere ungdomslandsholdsspiller.
13. august - 2017 kl. 22:40
Ambitiøse på klubbens vegne
Torsdag den 17. august kl. 19 er Vanløse Idræts Forening vært ved en sponsoraften i Viffen. Redaktionen har mødt formand, Knud Toft Andersen, til en snak om baggrunden for arrangementet, og hvilke forventninger, som han og den øvrige bestyrelse har til det fremadrettede samarbejde med virksomheder, som ønsker at støtte klubben.
04. august - 2017 kl. 11:55
1. holdet klar til kamp!
Efter en kort sommerferie, og en alt for kort opstart er vi igen klar til at spille om point i Vanløse Idrætspark.
01. august - 2017 kl. 19:38
RealMæglerne Cup 2017
Sidste års Vanløse Cup har skiftet navn, men ellers er alt ved det gamle, når årets hyggeligste fodboldturnering sparkes igang lørdag den 16. september fra kl. 10-17.
29. juli - 2017 kl. 21:44
Sponsoraften i Vanløse Idræts Forening
Bestyrelsen inviterer til en sponsoraften, hvor interesserede får mulighed for at komme i direkte dialog med klubbens ledelse. Arrangementet finder sted torsdag den 17. august kl. 19 i Viffen.
21. juni - 2017 kl. 08:06
Foråret var rigtig positiv
Redaktionen har mødt 1. holdets cheftræner, Jesper Holdt, til en snak om den seneste og den kommende sæson i Danmarksserien, men også om livet i VIF og rollen som cheftræner.
Nyere
Side 1 af 10