Nyhedsarkiv

24. april - 2018 kl. 14:03
Særtilbud fra Nordens største alarmselskab
Hvem passer på mit hjem når jeg er til fodbold? Det spørgsmål har du sikkert stillet dig selv indtil flere gange.
19. april - 2018 kl. 23:14
Topkamp i vente
Der er udsigt til nogle spændende uger for Vanløses 1. senior i Danmarksserien. Holdet har foreløbig spillet 4 turneringskampe og med en målscore på 11-0, så spillerne har i den grad vist handlekraft i begge ender af banen.
14. april - 2018 kl. 15:38
2 kolde fra Remy
2.senior fik en perfekt start på forårssæsonen, da FA2000 blev besejret med 4-1 på Frederiksberg. Oliver Remy Ipsen blev dobbelt målscorer, men også Mathias Domi og Storm Jung blev noteret for scoringer.
11. april - 2018 kl. 20:07
Sommercamp udsolgt i uge 27
Der har været en overvældende interesse for klubbens sommercamp i uge 27 og 28, og her i midten af april er der allerede udsolgt i uge 27.
20. marts - 2018 kl. 08:50
1. senior i sikker stil
VIF´s 1. seniormandskab i Danmarksserien vandt også forårets 2. turneringskamp, og holdet virker som en seriøs oprykningskandidat til 2. division.
11. marts - 2018 kl. 13:31
Generalforsamling 2018
Årets Generalforsamling i Vanløse Idræts Forening gav mulighed for at hædre en 75-års jubilar, og så skulle der sættes navn på en ny formand, da Knud Toft Andersen ønskede at trække sig efter 4 år på posten. Henrik Bach overtog hvervet som formand, mens Knud Toft Andersen fortsætter som bestyrelsesmedlem.
27. februar - 2018 kl. 13:53
Turen går til...Tyrkiet
RealMæglerne i Vanløse ved Martin Olesen og Kasper Christensen har i efterhånden mange år bakket trofast op om fodbolden i Vanløse IF. Nu har Martin og Kasper besluttet at støtte 1. holdet i deres bestræbelser på at optimere forberedelserne forud for forårssæsonen.
19. februar - 2018 kl. 13:58
Påskecamp i marts
Vanløse IF har allerede sat dato på den næste fodboldcamp, som har udviklet sig til en tilbagevendende begivenhed. Sæt derfor allerede kryds i kalenderen den 26. - 28. marts, hvor der bliver masser af fodboldglæde, fart og tekniske øvelser, og målsætningen er ganske simpel: Hver deltager skal tage hjem med fornemmelsen af at være blevet en bedre fodboldspiller.
05. februar - 2018 kl. 10:07
Indkaldelse til Generalforsamling
Vanløse Idræts Forening indkalder til årets Generalforsamling, som finder sted torsdag den 8. marts kl. 19 på Klitmøllervej 20.
24. januar - 2018 kl. 08:11
DBU etablerer Topcenter på Frederiksberg
VIFs U10-U12 får nye spændende muligheder, når DBU og tre fodboldklubber åbner Topcenter på Frederiksberg
Nyere