Nyhedsarkiv

16. august - 2017 kl. 13:58
Fodbold Camp i efterårsferien
I uge 42 afholder Vanløse IF fodbold camp for drenge og piger, som er født mellem 2002 og 2010. Der er samlet en kompetent gruppe trænere, som vil sætte fokus på den enkelte spillers udvikling. Campen indeholder også målmandstræning, hvor vi har tilknyttet Daniel Jespersen, som er tidligere ungdomslandsholdsspiller.
13. august - 2017 kl. 22:40
Ambitiøse på klubbens vegne
Torsdag den 17. august kl. 19 er Vanløse Idræts Forening vært ved en sponsoraften i Viffen. Redaktionen har mødt formand, Knud Toft Andersen, til en snak om baggrunden for arrangementet, og hvilke forventninger, som han og den øvrige bestyrelse har til det fremadrettede samarbejde med virksomheder, som ønsker at støtte klubben.
09. august - 2017 kl. 10:36
test
04. august - 2017 kl. 11:55
1. holdet klar til kamp!
Efter en kort sommerferie, og en alt for kort opstart er vi igen klar til at spille om point i Vanløse Idrætspark.
01. august - 2017 kl. 19:38
RealMæglerne Cup 2017
Sidste års Vanløse Cup har skiftet navn, men ellers er alt ved det gamle, når årets hyggeligste fodboldturnering sparkes igang lørdag den 16. september fra kl. 10-17.
29. juli - 2017 kl. 21:44
Sponsoraften i Vanløse Idræts Forening
Bestyrelsen inviterer til en sponsoraften, hvor interesserede får mulighed for at komme i direkte dialog med klubbens ledelse. Arrangementet finder sted torsdag den 17. august kl. 19 i Viffen.
21. juni - 2017 kl. 08:06
Foråret var rigtig positiv
Redaktionen har mødt 1. holdets cheftræner, Jesper Holdt, til en snak om den seneste og den kommende sæson i Danmarksserien, men også om livet i VIF og rollen som cheftræner.
15. juni - 2017 kl. 14:56
Holdt og Bjur forlænger
1. holdets trænerduo, Jesper Holdt og Jan Bjur, har forlænget deres kontrakter med Vanløse IF, hvilket indebærer, at de fortsat vil fungere som henholdsvis cheftræner og assistent frem til udgangen af 2018.
10. juni - 2017 kl. 13:52
VIF på den 2. ende
10. juni var der byfest i Vanløse, og VIF bidrog med et populært fodboldindslag på en meget velbesøgt Jernbane Allé.
10. juni - 2017 kl. 10:59
Flotte indrangeringer i ungdomsrækkerne
Vanløse har efterhånden fast tradition for at spille på højt niveau i ungdomsrækkerne, og efterårets indrangeringer fra U13-U19 ændrer ikke på det billede.
Nyere
Side 1 af 10