Nyhedsarkiv

18. januar - 2018 kl. 09:28
Vi går et spændende forår i møde
Vinterpausen er slut og træningen er igen startet for Vanløses 1. hold i seniorrækken. Optaktsprogrammet byder bl.a. på en træningstur til Tyrkiet, og på spillersiden er der udsigt til et gensyn med en gammel kending.
12. januar - 2018 kl. 11:10
Vanløse Camp i vinterferien
11. december - 2017 kl. 10:44
Undgå at tabe på skrivebordet
DBU Københavns bestyrelse har vedtaget at ikke udfyldt holdkort før kampstart medfører, at holdet bliver taberdømt. Ændringen træder i kraft fra 1. runde af forårets turneringer i 2018.
04. december - 2017 kl. 12:53
Farvel til 2017
Et langt fodboldår går på hæld, og der skal lyde et helt særligt tak til spillere, trænere og frivillige, som igen i år gjorde en forskel både på og udenfor grønsværen.
26. oktober - 2017 kl. 11:36
Formanden og næstformanden genopstiller ikke
Når Vanløse IF afholder næste Generalforsamling i marts 2018 ligger det allerede nu fast, at den nuværende formand, Knud Toft Andersen, og næstformand, Lars Rasmussen, ikke genopstiller.
04. oktober - 2017 kl. 17:26
Giv et bidrag til historien
Vanløse IF fylder snart 100 år, og det runde hjørne er en rigtig god anledning til at kigge tilbage i historien og gøre status. Klubbens arkiver gemmer på masser af minder, men der er også nogle ting, som fortaber sig i historien.
19. september - 2017 kl. 10:29
RealMæglerne Cup 17
Vanløse IF afholdt igen det efterhånden traditionsrige bydelsstævne, i år med støtte fra RealMæglerne Olesen & Christensen. Og lad det være sagt med det samme: RealMægler Cuppen blev igen i år en stor succes.
11. september - 2017 kl. 13:34
Budgetaftale 18
Københavns Kommune har offentliggjort budgetaftalen for 2018 - en aftale som også får betydning for Vanløse IF.
06. september - 2017 kl. 18:10
Klubmesterskabet i Vanløse IF
I slutningen af august blev der afholdt klubmesterskaber i Vanløse IF. 4-500 benovede børnespillere satte deres fødder på stadion - måske for allerførste gang - og benovelsen blev ikke mindre, da 1. seniors målmand, Lasse Krogh, stillede op til skud fra 11-meter pletten. Da det hele var slut kunne vi kåre både spillere, forældre og frivillige som klubmestre.
21. august - 2017 kl. 15:54
Oldboys er blevet til M+32
Du har måske undret dig over nogle nye holdbetegnelser for efterårssæsonen. Vanløse Idræts Forening er således blevet beriget med M+32 og M+40, og bag de robotagtige betegnelser gemmer sig en DBU-beslutning om at ændrepå det, som hele fodboldfolket har lært at kende som Oldboys og Veteraner. Dvs. spillere over henholdsvis 32 år og 40 år.
Nyere
Side 1 af 11