KampKlar (Vejledning)

image KampKlar

I Vanløse IF, benytter vi os af DBUs applikation "KampKlar" som platform, for kommunikation mellem trænere, forældre og spillere. Det er via KampKlar, at man kan melder afbud til træning, melder sig til kampe, stævner og øvrige aktiviteter, for holdet/årgangen.

KampKlar kan enten tilgås via mit.dbu.dk, fra din internet browser eller via din smartphone, KampKlar kan både downloades til Android og IOS.

Applikationen (den med et DBU-logo) kan downloade via ét af nedenstående links.

Tryk her, hvis du bruger en Android-enhed.

Tryk her, hvis du bruger en Apple-enhed.

Du logger ind i applikationen med dit DBU-login. Hvis du har glemt dit login, kan du bede få dit brugernavn gentilsendt - og nulstille en evt. glemt adgangskode - ved at følge linket her.

Need help in english. Find the english guide for 'KampKlar' here.

Vil du læse mere om hvordan du benytter KampKlar så brug disse link:

DBU's vejledning i skift af betalingskort kan findes på linket nedenfor:

Skift betalingskort (DBU)

Du finder KampKlar i Fodbold app'en (den med et DBU-logo), som du kan downloade via ét af nedenstående links.

Tryk her, hvis du bruger en Android-enhed.

Tryk her, hvis du bruger en Apple-enhed.

Du logger ind i app'en med dit DBU-login. Hvis du har glemt dit login, kan du bede få dit brugernavn tilsendt - og vælge en ny adgangskode - ved at følge linket her.

Need help in english. Find the english guide for 'KampKlar' here.

Hvis du har brug for hjælp til at komme på KampKlar, kontakt da den relevante kontaktperson på siden her.